Профіль:
З поглибленим вивченням предметів художньо-естетичного циклу
Директор спеціалізованої школи-інтернату № 14 м. Києва Манько Тамара Анатоліївна – кандидат педагогічних наук (доктор філософії), спеціаліст вищої категорії, вчитель-методист, відмінник освіти України
Основним завданням школи є створення освітнього середовища для навчання, виховання та розвиток вихованців.
Відповідно до статусу в закладі надається професійна підтримка виявленню та розвитку в учнів здібностей і талантів художньо-естетичного напрямку. Педагоги закладу мають досвід роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання.В той же час, якщо Ваша сім`я з певних причин потрапила в складну життєву ситуацію, наш навчальний заклад готовий надати допомогу.
У спеціалізованій школі-інтернаті № 14 м. Києва кваліфіковані педагоги навчають та виховують дітей віком від 6 до 15 років. Освітній рівень, який забезпечується школою-інтернатом,- початкова загальна освіта та базова загальна середня освіта (I-II ступенів).
За вимогами сьогодення школа спрямовує свою діяльність на формування компетентної особистості, яка орієнтується в комп'ютерних технологіях, володіє іноземними мовами, формує власний світогляд, розвиває свої здібності, що допомагає їй зорієнтуватися і зайняти відповідне місце в суспільстві. У школі вивчаються дві іноземні мови (англійська, французька). Для навчання дітей обладнані 2 комп'ютерні кл. Наслідком роботи кваліфікованих педагогів є результати навчальних досягнень учнів, які беруть активну участь в районних, міських олімпіадах та конкурсах і стають переможцями.
Одним з основних напрямків роботи по створенню освітнього середовища є його гуманізація та взаємостосунки в ньому. Створення в класних та шкільному колективах атмосфери захищеності, взаєморозуміння та взаємоповаги, надання вихованцям превентивної та оперативної допомоги у вирішенні індивідуальних проблем, пов’язаних як з фізичним здоров’ям, так із самовизначенням. Внаслідок цілеспрямованого педагогічного впливу створені оптимальні умови для самопізнання, самосхвалення, морально-духовної самооцінки вихованців, що сприяє розширенню їхнього соціального досвіду, самоствердженню у різних сферах життєдіяльності.
Дати дітям радість успіху у навчанні, пробудити в їхніх серцях почуття гордості, власної гідності, самоповаги –один із наважливіших напрямків діяльності закладу. Колектив школи намагається максимально наблизити умови перебування вихованців школи - інтернату до домашніх. Діти мають можливість розвиватися фізично, зміцнювати здоров'я. Цьому сприяє організація спортивно - масової та фізкультурно - оздоровчої роботи. У школі під керівництвом майстрів спорту працюють такі спортивні секції: міні - футбол, футбол для дівчат та хлопців, настільний теніс, спортивні дитячі ігри. Заняття проводяться в спортивному залі, на сучасно обладнаному стадіоні та спортивних майда
Для розвитку художніх, музичних, артистичних здібностей вихованців працюють гуртки різних напрямків: образотворче мистецтво; «Живопис. Графіка»; «Веселі музики"; драматичний; ляльковий театр; нитковий дизайн; хорова студія; «Сходинки до англійської мови». Гуртківці школи традиційно стають переможцями і призерами різноманітних конкурсів. Відпочити вихованці можуть в ігрових кімнатах, відеозалі, бібліотеці, кімнатах індивідуального відпочинку, затишних спальних кімнатах на дві – чотири особи. У школі організоване чотирьохразове гаряче харчування, передбачене дієтичне харчування.В умовах школи-інтернату можна скористатися допомогою медичних працівників, логопеда, практичного психолога, соціального педагога.
Навчальний заклад працює у 5-денному режимі. Вихованці перебувають у школі-інтернаті з понеділка по п’ятницю. Вихідні, святкові та канікулярні дні учні проводять у сім’ях.
All feedback (0)
Company rating
Чтобы оставлять отзывы, вы должны войти или Зарегистрироваться