Школа задовольняє індивідуальні запити учнів та батьків, щодо поглибленого вивчення предметів, тому в 2019/2020 н. р.:
учні 10 класу будуть вивчати на профільному рівні: українську мову та алгебру
учні 11 класу будуть продовжувати вивчати на профільному рівні: українську мову та алгебру.
Іноземні мови: англійська.
Англійську мову учні вивчають з 1-го класу.
В школі працюють гуртки, факультативи та спортивні секції: ЮІР, вокальний ансамбль, українські візерунки, сходинки до інформатики, джерело творчості, юний патріот, таеквон-до.
Педагогічне кредо:
Ми хочемо: щоб наша школа стала острівцем людяності і гуманізму, творчості й постійного пошуку, щоб її випускники на все життя засвоїли: якщо хочеш стати щасливим, то слідуй золотому правилу: розум - у голові, щирість - у серці, здоров'я - в тілі.
Ми погоджуємося: нове – добре забуте старе. Будуючи заклад нового типу, ми вчимося на власному минулому, і на чужому сучасному.
Наше завдання: зрозуміти кожну особистість та виявити до неї повагу. Наша робота спрямована на те, щоб кожен учень міг оволодіти необхідними навичками з обов'язкових предметів; поповнити знання у сферах, які цікаві йому і розкривають нові горизонти пізнання; розвинути свою самосвідомість як самостійної особистості і як члена колективу.
Ми забезпечуємо гуманітарну спрямованість навчання, яка передбачає поглиблене та профільне вивчення української, англійської мов, факультативного курсу гуманітарного циклу, а також природничо-математичного.
Основні завдання школи
1. Забезпечення виконання ст.35 та ст.14 Закону України “Про освіту” щодо отримання молоддю повної загальної середньої освіти та організації обліку дітей шкільного віку.
2. Вся педагогічна та громадська робота були націлені на вирішення науково-методичної проблеми: ”Самовдосконалення вчителя і учня, розвиток їхньої творчої особистості в умовах розбудови нової школи України, відродження духовності, традицій українського народу, виховання патріотизму та високих моральних якостей”.
3. Забезпечення всебічного розвитку особистості учня шляхом навчання та виховання, які грунтуються на загальнолюдських цінностях та принципах науковості, полікультурності, світського характеру освіти, системності, інтегративності, єдності навчання і виховання, на засадах гуманізму, демократії, громадської свідомості, взаємоповаги між націями і народами в інтересах людини, родини, суспільства, держави.
4. Виховання в учнів поваги до Конституції України, державних символів України, прав і свобод людини і громадянина, почуття власної гідності, відповідальності перед законом за свої дії, свідомого ставлення до обов’язків людини і громадянина.
5. Виховання шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій та звичаїв, державної та рідної мови, національних цінностей українського народу та інших народів і націй.
6. Виховання свідомого ставлення учнів до свого здоров’я, інших громадян як найвищої соціальної цінності, формування гігієнічних навичок і засад здорового способу життя.
7. Своєчасне забезпечення індивідуального підходу до кожної дитини на основі її психолого-педагогічного вивчення, створення умов для формування в учнів мотивації до самовиховання і саморозвитку, профілактика і корекція девіантної поведінки підростаючого покоління.
8. Формування в учнів уміння визначити місце, роль та способи своєї участі в житті суспільства, розвиток критичного мислення з метою усвідомлення та відстоювання особистої позиції, передбачення можливих наслідків дій та вчинків, розвиток та удосконалення самоврядування.
9. Раціонального вибору методів викладання “Співпраця учитель- учень”.
10. Продовження запровадження нестандартних форм організації навчання і виховання ( урок-панорама, урок-подорож, урок-казка тощо).
11. Підвищення виховного та розвиваючого потенціалу уроків, виховного заходу та забезпечення їх позитивного результату.
All feedback (0)
Company rating
Чтобы оставлять отзывы, вы должны войти или Зарегистрироваться