Дошкільна, початкова освіта (з поглибленим вивченням англійської мови)
Навчально-виховний комплекс Монтессорі з поглибленим вивченням англійської мови (дошкільний навчальний заклад-школа І ступеня) м.Києва
Серед найбільш самобутніх педагогічних систем у світовій педагогічній практиці є метод італійського педагога, лікаря, філософа, антрополога Марії Монтессорі (1870-1952), який протягом століття з успіхом працює в навчальних закладах майже усіх демократичних країнах світу.
З вересня 1992 року гуманістичну педагогіку Марії Монтессорі почала відроджувати перша в незалежній Україні Київська школа Монтессорі. Цей унікальний навчальний заклад реалізовує можливість безперервної освіти дітей віком від 2 до 10 років.
Вдале поєднання навчальних планів та програм, праця творчих учителів, затишні інтер’єри приміщень створюють умови та комфортну атмосферу для вільного розвитку і навчання дитини.
Монтессорі-метод
Монтессорі-метод – це метод, який базується на спостереженні за дитиною і пройнятий духом постійного оновлення середовищa. Монтессорі- метод не є фіксованим, а є відкритим і гнучким до змін. Монтессорі-метод приваблює, дає можливість кожному, хто навчається, прямувати до найвищого рівня розвитку.
Система навчання спрямована на індивідуальні навчальні стилі та допомогу учням в оволодінні вмінням вчитися найбільш ефективно. Система стверджує, що діти від народження розумні, вони навчаються різними шляхами і прогресують у власному темпі.
Монтессорі-школа
Школа Монтессорі – це тепла й дружня спільнота учнів, вчителів і батьків де діти не розчиняються в натовпі. Ця школа починається з глибокої поваги до дітей, як до унікальних індивідуальних особистостей і працює з турботою про їх соціальний та емоційний розвиток.
Монтессорі-клас
Монтессорі-клас – це світле й захоплююче середовище навчання. Монтессорі-клас не керується виключно вчителями. Учні навчаються керувати своїми власними спільнотами, виробляють лідерські якості й незалежність.
Монтессорі-урок
Монтессорі-урок об’єднує дітей у чисельні вікові групи (три вікові ступені). Під час уроку в класі одночасно працюють діти різного віку, при цьому кожен працює індивідуально, за своїм особистим планом, сам обирає вид діяльності, яку може змінювати за період уроку багато разів. Педагог надає необхідну допомогу у слушний момент, доброзичливо і ненав’язливо керує дітьми, стаючи посередником між ними і підготовленим навколишнім середовищем. На уроці у дітей формується звичка працювати, вони отримують справжнє задоволення від роботи з дидактичним матеріалом. Працюючи самостійно з індивідуальною швидкістю, діти навчаються активної дисципліни та набувають незалежності у повсякденному житті.
Монтесорі-учні
Монтессорі-учні активно залучені у власне навчання, а не в пасивне очікування бути навченим. Вони навчаються шляхом отримання практичних навичок, через досвід власних відчуттів та досліджень. Монтессорі-учні виробляють самодисципліну та внутрішнє відчуття мотивації на шляху досягнення мети. Діти в Монтессорі-школі навчаючись не бояться робити помилки, адже приходять до розуміння, що в процесі навчання природно робити помилки. Монтессорі-учні навчаються співпрацювати, трудячись над великими проектами. Вони прагнуть до покращення особистих результатів, а не конкурують за найкращу оцінку в класі. По закінченню шкіл Монтессорі, ці якості використовуються ними в дорослому житті.
Mонтессорі-вчитель
Монтессорі-вчитель створює розвивальне середовище, допомагає дітям навчатися, стає другом й наставником. Педагог працює зі своїми учнями протягом трьох років. Це дозволяє виробити близькі довірливі відносини, досконало знати стиль навчання кожної дитини і сприяє виникненню сильного відчуття спільноти між дітьми.
All feedback (0)
Company rating
Чтобы оставлять отзывы, вы должны войти или Зарегистрироваться