Комунальний заклад "Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №3 комбінованого типу" Криворізької міської ради, в якому на сьогоднішній день функціонують 4 групи. З них 1 логопедичного санаторна. Нормативна наповнюваність 75 осіб.
Режим роботи дошкільного закладу: п'ятиденний робочий тиждень, з 07:30 до 18:00.
Комунальний комбінований дошкільний навчальний заклад №3 заснований в 1946 році як заклад для дітей з ранніми проявами туберкульозної інфекції. З 1965 року займає приміщення за адресою вул. Миколи Ходича, буд. 1.
Рішенням Криворізької міської виконавчої ради за №215/3 від 10.05.1995 року дошкільний навчальний заклад санаторного типу перейменовано в Комунальний комбінований дошкільний навчальний заклад №3 та належить до комунальної власності міста.
Враховуючи потреби дітей та батьків, на базі санаторних груп розпочала роботу логопедична група.
В 2012 році в рамках губернаторської програми на заклад було встановлено сонячну батарею, завдяки якій здійснюється економія електроенергії в весняно-літній період.
З 2012 року Комунальний заклад "Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №3 комбінованого типу" Криворізької міської ради очолює Кір'янова Ірина Юліївна, повна вища освіта, спеціальність за дипломом "Дошкільна освіта", кандидат у члени Національної спілки майстрів народного мистецтва України.
На теперішній час педагогічний колектив закладу складається з 11 педагогів, з них 1 має звання "Вихователь-методист", логопед має Вищу категорію та звання "Вчитель-методист", музичний керівник має І категорію, всі вихователі - спеціалісти та висококваліфіковані педагоги. В закладі функціонує 4 групи:
- переддошільна санаторна група;
- молодша дошкільна санаторна група;
- середня логопедична дошкільна група;
- старша дошкільна санаторна група.
В закладі виховуються діти з такими діагнозами:
- тубінфіковані;
- віраж Р.Манту;
- група ризику по туберкульозу;
- тубконтактні діти.
Організовуючи життєдіяльність дитини в нашому дошкільному закладі ми враховуємо її вікові та індивідуальні особливості, сучасні тенденції в оновленні змісту дошкільної освіти та навчально-виховних технологій, побажання батьків, специфіку та можливості закладу. Саме вони слугують точкою відліку у визначенні педагогом завдань, змісту та форм навчально-виховної роботи.
Буття дитини в нашому дошкільному закладі - це послідовний перебіг певних його складових, які нормують чергування активної діяльності та відпочинку. Основні з них:
- ранкові, денні та вечірні прогулянки;
- різноманітні гігієнічні процедури;
- харчування (сніданок, обід, вечеря);
- ігри (самостійні та організовані);
- спілкування (з дорослими та однолітками); .'
- заняття (колективні, підгрупові, індивідуальні, самостійні);
- відпочинок (релаксація), сон;
- оздоровчі та профілактичні заходи.
Основний напрямок роботи нашого дошкільного закладу - оздоровчо- профілактичний. За віковими групами спланована і проводиться система гартувальних заходів:
- ранкова гімнастика;
- гімнастика пробудження з корегувальними вправами, ходіння босоніж по доріжці здоров'я (каштани, камінці, суха морська сіль та ін.)
- прогулянки на свіжому повітрі у будь-яку погоду;
- фізичні заняття на свіжому повітрі та у спортивній залі;
- лікування дітей за призначенням лікаря-фтізіатра (за потреби).
Всi відгуки (0)
Рейтинг підприємства
Чтобы оставлять отзывы, вы должны войти или Зарегистрироваться